Donnerstag, 1. September 2016

Marry you...

Hallihallo liebe Blogger, es ist wieder soweit bei Hanna and Friends startet eine neue Challenge mit dem Thema #256 - Song Inspiration. Ich habe mich für den Song von Bruno Mars " Marry You" entschieden. Der Song ist wunderschön und passt perfekt zu meinem Kärtchen.
***
  Hello Bloggers, it starts a new challenge at Hanna and Friends with the topic # 256 - song inspiration. I choose for my card the song by Bruno Mars "Marry You". The song is beautiful and fits perfectly to my card.




Material erhältlich bei mit Liebe selbstgemacht

Blumen: Papierblüten 8Set Camomile white, Papierblüten 8er Set Daisy hellgelb

Challenges:
Sparkles Monthly Challenge: #83 Lots of Layers  -Top 3

Allsorts Challenge: #379 New Beginnigs

Kommentare:

  1. Cute card, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    AntwortenLöschen
  2. meine güte,ist das schnuckelig!
    thank You so much for playing along with us at sparkles!
    hugs and kisses from germany,
    silvi

    AntwortenLöschen
  3. This is gorgeous, lovely design, thanks for joining us at Allsorts, xxx

    AntwortenLöschen
  4. Perfect creations for our New Beginning theme this week, many thanks for joining in at Allsorts challenge.

    B x

    AntwortenLöschen
  5. Super cute!!! Thank you for joining us at Sparkles, good luck!!! Amy DT

    AntwortenLöschen
  6. Wonderful details! Thank you for entering our challenge at Allsorts this week.

    AntwortenLöschen

Vielen lieben Dank, dass du dir Zeit für ein liebes Kommentar nimmst, freue mich immer riesig und lese sie immer!!!! Danke...

Schau doch mal rein....

Related Posts with Thumbnails