Donnerstag, 4. August 2016

Gast Designer - Challenge #254 Maritim - Hanna and Friends

Hallo liebe Blogger-Begeisterte...heute zeige ich euch meine zweite Karte als Gast-Designerin für Hanna and Friends. Das Thema der aktuellen Challenge #254 ist Maritim. Ich habe für Thema eine Geburtstagskarte für meine beste Freundin Mirka von "mit Liebe selbstgemacht" gewerkelt.

Sie ist wie ich ein Sommergirl und da passt das Motiv und die Farben einfach perfekt.

Dear Blogger-Fans ... today I show you my second card as guest designer for Hanna and Friends.  
The theme of the current Challenge # 254 is Maritim. I made a birthday card for my best friend Mirka by "with love homemade".

She's like me, a summer Girl and thats why the subject and the colors just fits perfectly.






Stanzen/Dies: Magnolia, Tim Holtz
Coloriert mit Copic Marker

Challenge:

Simply Papercraft: #34 Anything goes - 11. Aug
Crafty Friends: #37 Favourite Embellishment - 12. Aug
The ABC Challenge: M for Maiden - 12. Aug

Kommentare:

  1. Fabulous card love your image and your card design. Thanks for joining us at ABC, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxx

    AntwortenLöschen
  2. A gorgeous card!
    Thank you soo much for taking part in our "favourite embellishment” challenge over at Crafty Friends & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful card and image, I love all of the dies you've used! Thanks so much for joining us at Crafty Friends!
    Tammy x

    AntwortenLöschen

Vielen lieben Dank, dass du dir Zeit für ein liebes Kommentar nimmst, freue mich immer riesig und lese sie immer!!!! Danke...

Schau doch mal rein....

Related Posts with Thumbnails