Sonntag, 12. Juni 2016

Karte...für Sila Sahin - GZSZ

Hallo meine lieben Blogger, heute zeige ich euch eine Hochzeitskarte die ich für eine liebe Bekannte gewerkelt habe. Sie war zu der 
Hochzeit von Sila Sahin (Schauspielerin bei GZSZ) 
eingeladen und hat mich um eine Karte gebeten, die sie dem Brautpaar schenken kann.

Ich habe mich über die Aufgabe sehr gefreut :) Danke liebe Ines. 

Natürlich hoffe ich, dass dem Brautpaar die Karte gefällt und wünsche auf diesem Wege alles erdenklich Gute an die Beiden und viel Glück auf ihrem Weg zusammen.

***

Hello bloggers, today I want to show you a wedding card I made for a dear friends. She was invited to the wedding of Sila Sahin and asked me for a card.

 I´m so happy :) Thank you dear Ines.
Hope the couple like it. On this way I wish all the best to couple and good luck on their way together.




Challenge:

Addicted to Stamp: #128 Flowers - 18. Juni 
The Ribbon Girl - Anything goes - 18. Juni 
Hanna and Friends - #250 Butterfly - 21. Juni - TOP 3

Stempelsonne - #168 Anything goes - 30. Juni 
Lemon Shortbread - #17 Anything goes - 19. Juni

Kommentare:

  1. Such a beautiful wedding card Janine! i love the image and your beautiful colouring and gorgeous design. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    AntwortenLöschen
  2. A beautiful original wedding card! A fab design! Thanks for joining our challenge at Addicted to Stamps. Marlies

    AntwortenLöschen
  3. Absolutely love it. Great details with the layered flowers, hearts, ribbon and gorgeous colouring. Thanks for playing at Lemon Shortbread and good luck. Hope to see you back later today for a new challenge. Bettina DT Member Lemon Shortbread xx

    AntwortenLöschen

Vielen lieben Dank, dass du dir Zeit für ein liebes Kommentar nimmst, freue mich immer riesig und lese sie immer!!!! Danke...

Schau doch mal rein....

Related Posts with Thumbnails