Sonntag, 1. Mai 2016

Turning 35...

Hallo meine lieben Blogger, heute zeige ich euch eine Karte die ich zum 35. Geburtstag einer meiner besten Freundinnen gewerkelt habe. Ich habe einen Stempel von Magnolia verwendet. Ich liebe die kleinen Firguren von Magnolia :)

Hello bloggers, today I´m sharing this card I made for one of my best friends 35 th Birthday. I´ve used a stamp of Magnolia. I love Magnolia :)


 Stanzen: Magnolia Cutting Dies, Tim Holtz, Spellbinder, Joy Craft
Stempel: Magnolia Tilda
Embellishment: Depot, Embellishmants

Challenge:

Stempelsonne: Anything goes - 14. Mai
Addicted to Stamps - #125 Paper embellishments /chipboard - 07. Mai
The Ribbon Girl - anything goes - 14. Mai
Magnolia-Licious - Anything goes - 10. Mai 
Midweek Magnolias - #167 say it with flowers - 10. Mai 

Kommentare:

  1. Sehr schön gewerkelt. Danke für die Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    AntwortenLöschen
  2. Oh this is so lovely...this is one of my favourite Tilda images...beautifully done! Thank you for sharing with us at Midweek Magnolias...good luck!
    Take care,
    Beth

    AntwortenLöschen
  3. What a delightful card! Your card, Janine, is so cheery! I love your Tilda and the colors you've used. Thank you for sharing this with us and joining the Anything Goes Challenge at the Magnolia-licious Challenge Blog!
    XO,
    Chris

    AntwortenLöschen
  4. Gorgeous card.Thank you for joining us at Addicted to stamps. hugs
    laurigami

    AntwortenLöschen
  5. Zauberhaft und wunderschöne Gestaltung mit viel Liebe zum Detail.
    Danke für deine Teilnahme bei SSC
    Lg Anja

    AntwortenLöschen
  6. Ein ganz tolles Werk hast du gezaubert. Ich mag die Motive von Magnolia auch sehr. Danke für Deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    Liebe Grüsse Daniela

    AntwortenLöschen
  7. Tolle Karte. Vielen Dank für die Teilnahme an der SsC.

    LG, Claudia

    AntwortenLöschen
  8. Beautiful card. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious. We hope to see your fabulous creations again soon.
    Hugz,
    Cath

    AntwortenLöschen
  9. Lovely card Janine, your friend will have loved it. Thanks for joining in with The Ribbon Girl May Card Challenge, best of luck! Mary x www.ribbongirl.co.uk

    AntwortenLöschen

Vielen lieben Dank, dass du dir Zeit für ein liebes Kommentar nimmst, freue mich immer riesig und lese sie immer!!!! Danke...

Schau doch mal rein....

Related Posts with Thumbnails