Samstag, 14. Mai 2016

Cooking Time...

Hallo ihr Lieben, heute zeige ich euch eine Karte die ich für eine gute Freundin zum Geburtstag gewerkelt habe. Es sit für einen Gutschein zum Essen, da dachte ich mir das Motiv und die Details passen ganz gut oder was meint ihr?

 ***
Hello everyone, today I want to show you a card I pottered for a good friends birthday. The card is a voucher for a dinner with friends. I think the subject and the details fit quite well do not you think?



Challenge:

Lemon Shortbread - #15 Anything goes - 23. Mai
Little Miss Muffet - #137 Anything goes - 18. Mai
Stempelsonne - #166 Anything goes - 31.Mai
7 Kids Challenge - #151 Anything goes 17. Mai
The Ribbon Girl - Anything goes 31.Mai
FairytaleStampers - #67 Anything goes 16.Juni

Kommentare:

  1. This is so cute, and I love all the embellishments you added to it! Thanks for playing with us this week at
    http://www.7kidscollegefund.com/

    Huggs
    Sandi

    AntwortenLöschen
  2. http://fairytalestampers.blogspot.ch/2016/05/challenge-67.html

    AntwortenLöschen
  3. So cute!!! Thanks so much for participating in our LEMON SHORTBREAD challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!! Have a great crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    AntwortenLöschen

Vielen lieben Dank, dass du dir Zeit für ein liebes Kommentar nimmst, freue mich immer riesig und lese sie immer!!!! Danke...

Schau doch mal rein....

Related Posts with Thumbnails