Donnerstag, 28. April 2016

Relax a little...

Hallo liebe Blooger, heute zeige ich euch eine Karte die ich zum Abschied für eine liebe Kollegin gewerkelt habe. Sie bekommt von uns ein Verwöhnpaket zum entspannen und da dachte ich mir die kleine Tilda im Badezimmer passt da perfekt oder was meint ihr?

***
 Dear Blooger, today I want to show you a card I made for dear colleague. She gets a package to relax and so I thought the little Bathroom Tilda fits perfectly , don´t you think?


Challenge:
7 Kind College Fund - #150 Anything goes - 3. Mai
Create and Inspire - #44 Anything goes 4.Mai
Magnolia-Licious - Anything goes 10. Mai
Simon Says - Anything goes - 4. Mai

Kommentare:

  1. Wunder scheon! I love the fluttering butterflies and coloring! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Anything Goes” Challenge!

    AntwortenLöschen
  2. This is amazing! Love the butterflies! Thank you for playing in our challenge at www.7kidscollegefund.com. Hugs, Rosie

    AntwortenLöschen
  3. This is such a pretty card, love all those adorable butterfly's and your colouring. Thank you for sharing with us over at Magnolia-licious Challenge. Good luck!
    Hugs
    Suzi x

    AntwortenLöschen
  4. Love all the texture and butterflies you have added to this card!
    Thanks for playing with us this week at
    http://www.7kidscollegefund.com/

    Huggs
    Sandi

    AntwortenLöschen
  5. Your card is beautiful and I love the textures you put into this card. Thank you for joining us at Magnolia-lciious. Hugs Kelly

    AntwortenLöschen

Vielen lieben Dank, dass du dir Zeit für ein liebes Kommentar nimmst, freue mich immer riesig und lese sie immer!!!! Danke...

Schau doch mal rein....

Related Posts with Thumbnails