Montag, 1. Februar 2016

Guest Designer CCC Digi Creation

Hallo liebe Blooger, ich wurde von CCC Digi Creation gefragt ob ich gerne Gastdesignerin für die Challenge am 1. Februar sein möchte. Und meine Antwort ist natrülich JAAAAAAA...ich freue mich so riesig darüber :) 
Der Sponsor der Challenge ist Digistamps4joy mit dem Digi Stamp "Bettie bow", welcher perfekt für die Geburtstagskarte meiner lieben Mutti ist. Sie freut sich immer sehr über eine gewerkelte Karte von mir.

Dear bloggers, I was asked by CCC Digi Creation if I would like to be guest designer for the 1st February.
Of course is my answer Yesssssss. I am so happy about it :) The Sponsor for this Challenge is  Digigestamps4joy with the digi stamp Bettie bow, which is perfect for the birthday card for my lovley mom.

 



CCC Digi Creation has a new challenge starting today
Please click on the link to join in the fun, I can't wait to see what you create!!!

Challenge
Hanna and Friends: Challenge #240 - Stanzteile/ Die cuts - 03.Feb
Cute Card Thursday - Ladies Only - 04.Feb
Stempelsonne - Anything goes - 14.02
Addicied to stamps - Anything goes - 14.Feb
Little Miss Muffet -#130 Anything goes - 10 Feb

Kommentare:

  1. Your card is gorgeous, your Mum will love it. Thanks for joining us as Guest Designer this fortnight. Lisa DT CCC Digi Creations

    AntwortenLöschen
  2. Hello Janine, A beautiful project and image which you have coloured so beautifully.

    Jade

    AntwortenLöschen
  3. Eine tolle Karte. Danke daß du bei der Stempelsonne mitmachst.
    LG Dreja

    AntwortenLöschen
  4. A very pretty card, glad you could join us as our guest designer.
    Diane Louise (DT, CCC Digi Creations) x

    AntwortenLöschen
  5. Tolle Karte. Vielen Dank für die Teilnahme an der SsC.

    LG, Claudia

    AntwortenLöschen
  6. Such a lovely card! Thanks for joining us at Hanna& Friends
    hugs Line

    AntwortenLöschen

Vielen lieben Dank, dass du dir Zeit für ein liebes Kommentar nimmst, freue mich immer riesig und lese sie immer!!!! Danke...

Schau doch mal rein....

Related Posts with Thumbnails