Dienstag, 25. Februar 2014

Karte für meinen Neffen...

Hallo meine Lieben, jetzt habe ich etwas Zeit meine aufgestauten Werke zu posten. Da ich leider krank zu Hause im Bett liege, aber nicht mehr lange, bin auf dem Weg der BESSERUNG *freu*

Heute zeige ich euch eine Karte welche ich für meinen Neffen zum Geburtstag gemacht hab. Ich habe den kleinen Henry von Whiff of Joy benutzt und der kleine Kerl passt perfekt zu meinem Neffen.


Hello bloggers, now I have some time to post my cards. Unfortunately I am ill and have to stay home lying in bed.

Today I show you a card that I made for my nephew for his birthday. I've used the little Henry from Whiff of Joy and the little guy is perfect for my nephew.



Crafty Girls Challenge: 12- Anythings goes
Creative Fingers Challenge - Anything goes
Challenge4 Everybody - Anything goes

Kommentare:

  1. Very cute & colorful card!! Thanks for joining us at Crafty Girls Challenges! Angie-DT

    http://angiescraftblog.blogspot.com/
    http://angiesdigistamps.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  2. Awesome! Thanks for joining at Creative Fingers: Anything Goes with artbymiran
    Hugs
    Dewi

    AntwortenLöschen
  3. Such a cute image!! Love it!Thanks for joining us this week at Creative Fingers!

    Mei
    LTC DT
    Anyone for Anya DT
    Stampavie and More DT
    Creative Fingers DT 

    AntwortenLöschen
  4. Hi Janine, A beautiful card and image, love the colours too. Thank you for joining us for challenge 12 at Crafty Girls Challenges good luck and we hope to see you again soon.

    Hugs Erin DT and Co Owner

    AntwortenLöschen

Vielen lieben Dank, dass du dir Zeit für ein liebes Kommentar nimmst, freue mich immer riesig und lese sie immer!!!! Danke...

Schau doch mal rein....

Related Posts with Thumbnails