Sonntag, 1. Mai 2011

a friend who...

Hallo ihr Lieben, ich hoffe ihr hattet ein schönes Wochenende? War es auch soooo sonnig bei euch wie bei mir in Berlin? Heute zeige ich euch eine Karte die ich gestern gewerkelt habe. Sie ist einfach für eine gute Freundin um Ihr einen lieben Gruß zu senden. 

Ich habe die süße Tilda mit Ihrem kleinen Hasen verwendet, ich dachte mir, dass das Motiv super zu dem Spruch passt oder was meint ihr?

Hello everyone, I hope you all had a wonderful weekend? Ohhh it is so sunny here in Berlin, and how is it in your town? Today I show you a card which I made for a dear friend, just to send some lovely words.

I used the sweet Tilda wiht her little rabbit,I thought this image is perfect for the sentiment or what do you thing?



Challenge:
Crafts 4 eternity - anything goes
CCEE - add a butterfly 
Magnolia Mania - Rosa und
Sparkles Forum - anything goes

Danke für´s vorbei schauen, wünsche euch allen einen sonnigen Sonntag.
                                         Thank you for stopping by, wish you all a sunny sunday.

Kommentare:

  1. Oooo So lovely! I love the colors together and your lovely layout! Simply so beautiful!

    AntwortenLöschen
  2. Hi Ella, I thought Id pop across and visit your blog for a change, youve been such a good follower on my blog, sorry Ive not been before. Wow fabulous card and I love your colouring of your image, and the whole card design is gorgeous. with hugs Shirleyxxxxxx

    AntwortenLöschen
  3. Hey honey

    This is super! I just love that sweet image and the papers are awesome!
    the weather here in Scotland is amazing! So warm and lots of BBQ!!
    Hugs Melly xxx

    AntwortenLöschen
  4. Eine tolle Karte!
    Danke für deine Teilnahme bei MMC!

    AntwortenLöschen
  5. I love this gorgeous colourful card. Thanks for playing along at C4E this week.
    Pinky

    AntwortenLöschen
  6. Eine super schöne Karte. Ich liebe diese ganzen kleinen Details. Ich hoffe du bist gut in den 1. Mai gekommen :)
    LG Rebecca

    AntwortenLöschen
  7. Deine Karte ist traumhaft geworden,
    einfach super schön!

    Liebe Grüße,
    Birgit

    AntwortenLöschen
  8. Boah Janine, deine Karte ist einfach super !!! Genial wie du die Farben vom Papier auf's Motiv übertragen hast und umgekehrt, mir gefällt's total!
    Ich wünsche dir einen guten Start in die neue Woche!
    Alles Liebe,
    Monika
    PS: der Kleiderbügel von meinem Kleidchen ist von Tim Holtz, ich war leider nicht so geschickt mit einer Büroklammer...

    AntwortenLöschen
  9. Hi Ella! Your card is gorgeous! I love the cheerful colors and this image can be used for any occasion! Your friend will be so happy you thought of her and sent her this card! Have a wonderful week!

    Hugs, Cami

    AntwortenLöschen
  10. Your card is gorgeous, so much pretty detail..

    Thanks for joining us at SFC.

    Huggies Angel

    AntwortenLöschen
  11. This is so sweet, I love the strong colors and the creative embellishments.

    Have a nice evening.
    Hugs, Anne.

    AntwortenLöschen
  12. a very pretty card, Janine!
    hugs, Alina

    AntwortenLöschen
  13. Hi,
    wow eine wunderschöne Karte! Absolut mein Lieblingsmotiv.

    Danke für deine Teilnahme bei Magnolia Mania Challenge.

    Hugs
    Marushy

    AntwortenLöschen
  14. Fabulous card! thanks for joining us at c4e this week hugs x

    AntwortenLöschen
  15. Hi there blue eyed beauty!
    Your card here is so cheerful and full of life! Love your design and the beautiful coloring! Your friend must have loved it! Very very sweet!
    Hugs, Iulia

    AntwortenLöschen

Vielen lieben Dank, dass du dir Zeit für ein liebes Kommentar nimmst, freue mich immer riesig und lese sie immer!!!! Danke...

Schau doch mal rein....

Related Posts with Thumbnails