Montag, 18. April 2011

Springtime...

 Hallo alle ZUSAMMEN, ich hoffe ihr hattet ein schönes WOCHENENDE! Ich ja, gestern war ich auf einem Junggesellinenabschied von meiner Freundin Nadin, es war sehr lustig. Dieses Kärtchen habe ich für sie gwerkelt, wir haben einen lieben Text dazu verfasst und es mit einem Geschenk überreicht.

Hello everyone, hope you all had a great weekend. I made this card for my friend Nadin.



Challenge: Sentimental Sundays-Spring/Easter

Habt einen schönen Tag und danke für´s vorbei schauen.
Have a great day and thanks for stopping by...

Kommentare:

  1. Adorable card! I`m sure your friend was happy to receive this beautiful piece of art.
    Have a nice monday!
    Janne

    AntwortenLöschen
  2. Hello my sweet friend! Honey I just love your bright and cheerful card! The image is so cute and colored in beautifully. I just love all the layers. Brings a smile to my face. Have a wonderful day!
    Hugs Bonnie

    AntwortenLöschen
  3. Liebe Janine!
    Ich liebe dein so fröhliches Kärtchen, da passt einfach wieder alles...!!!
    Ich denke fest an dich; nicht traurig sein!
    Herzlichst,
    Monika

    AntwortenLöschen
  4. WOW, eine wunderschöne Karte mit so viel Liebe zum Detail! Auch die Innengestaltung ist ein echter Hingucker.

    LG
    Andrea

    AntwortenLöschen
  5. Hi Janine and lucky Nadine I say :), she's going to have a huge smile on her face when she receives this card, it's absolutely beautiful, happy and springlike, I love it. Have a good week, hugs, Chris x

    AntwortenLöschen
  6. Ein wunderschönes Kärtchen ist das geworden. Da hat sich deine Freundin bestimmt sehr gefreut darüber. Diesen Stempel habe ich auch schon länger nicht mehr benutzt. Deine Karte inspiriert mich dies demnächst zu ändern :o)
    Liebe Grüsse, Karina

    AntwortenLöschen
  7. This is so cute! I love this image, the colors and papers you used.


    Thank you for joining our “Celebrate Easter or Spring” challenge at Sentimental Sundays .

    ~Cheryl~


    **Check out my Meljen’s Designs blog candy!**

    AntwortenLöschen
  8. Hi just found your blog what beautiful cards you have made love the colours on this one now a follower so will back soon
    Jacki xx

    AntwortenLöschen
  9. aaawwww what a cute image Janine...I love those fantastic bright gorgeous colours
    Mina xxx

    AntwortenLöschen
  10. Deine Karte bringt richtig farbfrischen Frühling und macht Lust auf mehr. Sehr schöne Farbkombi.

    Liebe Grüße
    Fanny

    AntwortenLöschen
  11. Hi, Janine! What a sweet happy card! Your coloring is awesome, just awesome! Your friend will surely adore it!
    Hugs, sweetie and have a happy Easter!
    Luv, Iulia

    AntwortenLöschen
  12. Hi Janine,
    super schöne Karte! Deine Werke gefallen mir alle sehr. Ich hab mich mal direkt als Verfolger eingetragen :)
    Liebe Grüße, Taschi

    AntwortenLöschen
  13. OMG!!!
    This is so beautiful!
    hugs
    kim x

    AntwortenLöschen
  14. Heerlijk kaartje en ik hou van deze stempeltjes, so sweet...

    Warme groetjes,
    Anita

    AntwortenLöschen
  15. Super cute card, Janine! I love the cute image and sentiment the gorgeous details and colours! Great layout too!!!
    Hugs,t

    AntwortenLöschen
  16. Absolutely adorable!! So fun and cheery! Love the colors and that image is sooo CUTE, and your coloring is beautiful!!
    hugs, Sharon

    AntwortenLöschen

Vielen lieben Dank, dass du dir Zeit für ein liebes Kommentar nimmst, freue mich immer riesig und lese sie immer!!!! Danke...

Schau doch mal rein....

Related Posts with Thumbnails