Freitag, 22. April 2011

Falk´s Geburtstag...

 Hallo ihr Lieben, heute zeige ich euch mein kleines Set was ich für meinen Schatz zum Geburtstag gewerkelt habe. Ich habe wieder einen meiner neuen Whimsy Stamps verwendet, ich finde die Motive soooo genial im Detail. Passt perfekt für die Karte von meinem Schatz. Die Metallherzen sind eigentlich Ohringe, die hatte ich mal in einer Kramkiste gefunden. Wie findet ihr sie? Hoffe euch gefällt mein kleines Set.
Ich wünche euch und euren Lieben ein wunderschönes Osterfest, viel Spaß beim Eier suchen :))))

 Hello erveryone, today I show you a little set, which I made for my Darling´s birthday. Again I used one of my new Whimsy Stamps, I like the images with all the little details. This image is perfcet for the card of my boyfriend. The metalhearts are actually earrings, I found them in a stuffbox. Do you like the earrings?
Hope you like my little set.

I wish you all a wonderful easter and a lot of fun with your familys. :)))






Danke für´s anschauen....schöne Feiertage!

Thanks for stopping by...

Kommentare:

  1. Das ist ein ganz tolles Set geworden.
    Euch auch schöne Ostern.

    LG
    Ulla

    AntwortenLöschen
  2. Janine! This is a rockin, awesome card! Love the blue and black together, it is very striking!!! The metal hearts are a perfect addition!!!!!
    Have a wonderful Easter and thank you for being so sweet and leaving me comments; they truly are appreciated!!!
    Hugs, Dena

    AntwortenLöschen
  3. Hi sweetie wow what a fabulous card this is I think its maybe my fave that you have made. The image is fabulous & your colouring is fantastic hun & those hearts are perfect.....it really does look amazing hun.
    Hope you have a fabulous easter hunni.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    AntwortenLöschen
  4. Wowza baby this card is wicked cool. The colors seem to be perfect for this image. And I just love your embellishments.
    Hugs Bonnie

    AntwortenLöschen
  5. Oh my god, totally awesomly cool card Janine! WOW! I love it to pieces! Amazing colours and splendid details, absolutely fabulous! I LOVE what you did with the earrings, such an amazing idea! You are so clever! The image is fabulous, nd you've coloured it so perfectly. Such a masterpiece!

    thank you for all your sweet comments at my blog! :)
    HAPPY EASTER!
    hugs,
    Hanna

    AntwortenLöschen
  6. WOW!! What a stunning bag and card! Love all the flowers on your gift bag and your wonderful colouring! hugs, Jane x

    AntwortenLöschen
  7. these are fabulous pop over to my blog I have 2 awards for you to collect
    Jacki xx

    AntwortenLöschen
  8. Ein ganz tolles Set, die Karte hast du wunderschön gestaltet!!!

    Liebe Grüße
    Petra

    AntwortenLöschen
  9. gorgeous set, Janine, beautiful colour combination!
    hugs, Alina

    AntwortenLöschen
  10. Wow...wow....wow...das ist ein ganz ganz tolles Set!!!! Die Karte rockt und die Ohrringe drauf sehen echt toll aus!! Gefällt mir beides wirklich sehr!!!
    Du fragtest nach dem Schmetterlingstanzer....den habe ich aus UK bei CRafts U Love http://www.craftsulove.co.uk/index.html bestellt. BA in Italien hat ihn auch, aber momentan nicht lagernd....er heißt Xcut Dimensions Punch.
    Lg
    Martina

    AntwortenLöschen
  11. Oh wow I love this card!!!! You have such a knack for details ~ they are always fabulous! The colors are perfect together and the earring is such a nice touch!!
    I wanted to also thank you so much for your lovely comments! They really make my day!!!
    Hope you have a fabulous week-end!
    :)Kathy

    AntwortenLöschen
  12. Can't believe that you used earrings! That is so cool! Great colors and perfect sentiment to give to your boyfriend - I am sure that he loved it!!!
    Big hugs,
    Sankari :)

    AntwortenLöschen

Vielen lieben Dank, dass du dir Zeit für ein liebes Kommentar nimmst, freue mich immer riesig und lese sie immer!!!! Danke...

Schau doch mal rein....

Related Posts with Thumbnails