Montag, 31. Mai 2010

New Parents...

Hallihallo,

heute zeige ich euch meine Karte, die ich für ein befreundetes Pärchen gebastelt habe,die frisch gebackenen Eltern geworden sind. Ich habe mich für das süße Elternpärchen von Greeting Farm entschieden.

Today I show you my card that I made for a friendly couple who have become newly parents. I have chosen the cute Mommy and Daddy motiv from Greeting Farm.

Recipe:
Stempel/Stamps: Mommy and Daddy/Greeting Farm
MotivetPapier/Papers: Cardstock
Patterned Paper: Indian Summer/Basic Grey
Werkzeug/Tools: small flower punch/Löwenminies, Butterflies Punch/SÙ
Embellishments: Half Pearls from Weltbild

Kommentare:

  1. Thank you so much for visiting my blog, Ellabella, I'm so glad you liked my card :) I've been peeking around in yours too, and I really like your work! Your cards are so colorful!

    Hugs!

    AntwortenLöschen
  2. very beautiful card, Janine, the flowers look gorgeous!
    hugs, Alina

    AntwortenLöschen
  3. Ciao ellabella deine karte ist. Wundrschoen,mag all die blumen unddtails xoxo ba

    AntwortenLöschen

Vielen lieben Dank, dass du dir Zeit für ein liebes Kommentar nimmst, freue mich immer riesig und lese sie immer!!!! Danke...

Schau doch mal rein....

Related Posts with Thumbnails